Ofte stilte spørsmål

Enkelte spørsmål går igjen i henvendelser om ordningen. Kanskje du sitter med et av de samme spørsmålene som noen andre har lurt på før deg. Sjekk vår oversikt over ofte stilte spørsmål før du tar kontakt.

Hvordan vet jeg at eleven bruker abonnementet?

Min side kan du følge med på de daglige uttakene.

artikkelbilde_brikkeskjorte

Hva koster M&D?

Se priser her: Alt om M&D

Alle elever kan også ta ut 2 gratis smaksprøveprodukter etter å ha aktivert brikken de får utdelt.

Hvordan betaler vi?

Betaling skjer med et kredittkort på nett og summen trekkes automatisk fra kortet hver måned. Merk at abonnementet løper til det blir stoppet. Man trenger derfor ikke å opprette nytt abonnement hvert år, men husk å stoppe abonnementet når eleven er ferdig på ungdomskolen. Kortet blir ikke belastet i ferier som er registrert i skoleruten.

Må vi betale for fridager?

Nei. Vi har lagt inn fylkenes godkjente skoleruter og beregner månedprisen utifra dette. En måned med 21 skoledager gir full pris på abonnementet. Hvis det kun er 15 skoledager innenfor den neste betalingsperioden, så vil du kun betale 3/4 av måndsprisen. Foresatte kan melde fra om lengre fravær ved å logge inn på Min side.

Er vi bundet for et helt år?

Nei, abonnementet kan sies opp når som helst. Abonnementet betales på forhånd per måned og ved oppsigelse løper abonnementet ut den måneden du allerede har betalt for. Klippekortene varer til de er brukt opp, og er gyldige i maksimalt 3 år.

Hvordan bestiller vi?

Du bestiller ved å registrere kontaktinformasjon, abonnementstype og betalingskort. Brikken aktiveres så fort betalingen er gjennomført og kan brukes umiddelbart.

Send oss dine spørsmål

Har du andre spørsmål? Bruk kontaktskjemaet og send oss dine spørsmål eller kommentarer, så vil vi svare deg så godt vi kan. 

Bestill nå

Velg 1-4 produkter hver dag eller fleksibelt klippekort.

Jeg vil bestille nå

Bestill abonnement og aktiver brikken med en gang. To gratisprodukter får du på kjøpet, uansett hvilket abonnement du velger.